Wednesday, March 30, 2011

Tolongla faham.........


entry arini agak emo skt.......;-(

klu kamu tak berada di tempat saya tolong jangan wat ape2 keputsan yang boleh buat saya rasa marah

kamu tak berada di tempat saya dan tak paham apa yang saya lalui sebagai seorang student
UiTM Kampus Bandar Melaka

kamu blh la nak ckp saya yang mengada2 nak join aktiviti2 yg ada kat uitm ni tapi kamu tau tak ni sumer
effect degree saya? saya dah nak hbs blaja tapi dsbbkan hal ni kamu soh saya benti study?

dulu kamu juga yg beri galakan saya utk terus study walaupn agak lewat saya sambung...

saya takmo ungkit hal dulu tapi saya harap kamu ingat betapa saya mengharap ada segulung ijazah...
walaupn saya sambung lambat atas alasan2 tertentu tapi saya redha...

dan bila hampir saya menamatkan study saya apa yang saya dapat?

marah2 dar kamu.....sigh..T___T





ayizs@blogspot.com

No comments:

Post a Comment