Thursday, March 17, 2011

NO TITLE

rasenya da dekat seminggu tak update blog ni..dalam ms seminggu ni pn da mcm2 yang berlaku..penatnyer nak menghadapi tu tak payahla cakap....
apa yang boleh buat hanyalah bersabar..bukan je pening nak fikir masalh kat tempat belaja ni tapi masalah sampingan tu pun ada..hikhik(getik nak pk sgt kan...hamek ko ayn)
tapi kalau tak pk sape lagi nak tolong pk kan utk saya kan....hehehehe
walau banyak mane pn dugaan utk saya insyaallah saya akan cuba hadapi dgn sabar...sebab saya tau Allah sayangkan saya sbb tu Dia turunkan ujian utk saya......
Oh yer...last week ada lawatan ke ALPHA bangi...under subjer performance management...boleh tahan bestla sbb diorang ada ajar scuba..(ceh..macam wat jer...bukan ape keadaan ms tu tak mengizinkan..hikhik)
overall ok la walaupn sblm tu banyak jer dugaan yang datang..hehehhehehe
habis je kat ALPHA tu saya apalagi mengambil kesempatan terus utk balik ke rumah...mana taknye..agak lame dah tak blk...lagi pn hari Sabtu tu ada wedding kuzen..so adalah alasan kukuh utk balik kan..hehehehe
tapiiiiiiii.................pasni dah takley balik sbb da sibuk gler......sampai nak final nnt...OMG....windu same itu adik...n tak blh dating...(mood:gatai)....dahla ssh nak jmper si dia...:-(
takperla yang penting study saya ni kan...g pn dah tak lama lagi nak hbs.....doakanla utk saya grade on time yer....
olrite..maghrib menghampiri....end di sini dulu yer...love u all.....

1 comment: