Wednesday, March 30, 2011

Baru nak update pasal OPKIM.....

hye all......

lewatnyer saya nak updata pasal OPKIM yang saya pergi aritu kan...takde masala..hehehe

sbb terlalu teruja sangat bila sampai kat kampung chabau tu kami disambut baik gler oleh orang kampung....rase mmg takmo balk sini dah..

mak ayah angkat saya juga sangat baik....terlalu baik....
credit to ayahanda HJ MD YUSOP BIN HJ BUJANG dan bonda HJH JUNAIDAH AHMAD


yang tepi kiri skali tu bonda saya...:-)


diorang sangat baik melayan saya dan kawan serumah saya, farah

setiap family angkat akan dapat 2 orang anak angkat dari uitm...
nnt saya masukkan pix2 my ayah n ibu angkat yang best tu yer....skunk ni saya ada pix2 yang ni jer...

ni masa kat homestay..dng dak marketing 3D




my classmate yang gler....


guys...will continue later....mata tak tahan dah ngantok gler.

nnt saya update lagi k yang latest2 punyer pix...

love u all.....






ayizs@blogspot.com

No comments:

Post a Comment