Wednesday, April 13, 2011

Pencinta Wanita


tadi dapat panggilan fon dari yang tersayang 
dia ajak dating tapi saya cakap tak boleh sbb saya ada test esk.....
dia ngajok dng saya..saya tak pandai nak pujuk...saya biarkan je dia sensorang
kejam tak saya??
tapi saya rase dia lagi kejam sbb tak paham saya..slame ni saya paham kerjaya dia takkan dia tak paham saya ni student...
kami tak gado tapi dalam ati isau gak ni...
mcm mn nak pujuk si buah hati saya niiii............



kawan2 klu ada idea bagitau ea....

heheheehe.....impian tak jadi kenyataanla cik ayn oi...
takmola berangan lebih2 yer...hikhik

tak salah berangan lo.......




3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. mau x mahu dia mesti faham masalah awak tu...sbg seorang lelaki yg matang tentu dia dapat membuat keputusan yg sewajarnya ttg masalah awak tu...perkara yg sekecil ni x perlu nk merajuk2....awak ade hal yg perlu diutamakan dahulu...study ni utk masa depan awak juga...

    ReplyDelete
  3. damha:hehehehe....tau takper.....study mmg sgt pnting selain berblog..hehehe...by the way, tq...ape link awak ea?nk follow

    ReplyDelete