Wednesday, April 27, 2011

Dizzyyyyyy.........

Oh my God....tadi pagi ada paper staffing....soklan mcm senang sbb direct jer tapi dsbbkan nebes terlampau tu yang rase mcm ssh gler...ape yang saya wat tuk hilangkan nebes ialah saya tdo kejap...hahahahhhaha
takla...saya cb ingat blik ape yg da study then alhamdulillah saya blh jawab.....

arini baru je satu paper...ada lagi 5 paper menanti..wargh....yg paling nebes jumaat ni paper economy..haish....
takot gle..mau taknyer..yang tande paper tu lecterer kami yang sgt2 skema..bayangkan mse test punyala jawab berjela2 tapi dia bagi markah 1/2 la. 4 la..aduh..demotivated gler...tu yg paper ni kene struggle..
takmo jumper dia lagi...heeeee

k la yer....nnt saya update lagi yer...ni pn da lame tak update sebb buzy gler dgn exam ni...

tata.........




ni lagi lima buku nak kene bace...bukn buku lima yer..hehehe










ayizs.blogspot.com

No comments:

Post a Comment